lördag 29 juni 2013

Drar till Göteborg

Semestern har börjat, 5 hela veckor utan något att göra - så underbart. Eller?

Bilen är packad å klar - skall ner å hälsa på familjen på västkusten. Bo hos syster med familj. Jag skall hänga i butiken Knit & Purl på Olskrokstorget å krama garn, lära mig kassan å lite annat, sen skall jag stå ensam i butiken i slutet av veckan, så syster kan åka upp till Värmland å hjälpa pappa på rallyt.


Stickor, projekt å annat viktigt är det första som åkt ner i packningen. Sen kläder å annat som man inte kommer undan. 

Under veckan skall jag se till att få upp en webbbutik till garnaffären. Görroligt :)



Sen blir det hem igen för att bara packa om väskorna å dra till Indien på bröllop. Det blir mer om det senare. Men det är resa jag ser fram emot med skräckblandad kärlek.


Telefonen är laddad med en massa sköna podcaster, så resan ner kommer gå i ett schvung.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar